Nagyszerű nap volt ez a mai

 2012.05.12. 14:49

Néhány nappal ezelőtt megkerestek a Pénztárosok Szakmai Napja rendezői, hogy nincs - e kedvem elmenni a rendezvényükre. Elfogadtam a felkérést, de féltem, mert az időjárás előrejelzés nagy lehűlést ígért. Ma reggel felkeltem, kinéztem az ablakon és örültem, hogy a meteorológusoknak nem lett igaza. Végül is milyen lett ez a mai nap? Íme képekben.

Készítettünk Egészség masinát

 

 

Imádták az emberek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Játszott felnőtt

 

 

 

 

 

 és sok gyerek.

 

 

 

 

 

 

 

 

Adtam tanácsot és tippeket. Elfáradtam, mire  besötétedett. 

 

 

 

Összességében  nagyon jó nap volt, ami sajnos eltelt. 

 

Címkék: egészség napja szakmai masina egészségnap pénztárosok

A bejegyzés trackback címe:

https://kisajudit.blog.hu/api/trackback/id/tr554504136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása